DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

دارم یه صداهای نا آشنایی میشنوم...

خب بگو اصلا به تو چه ربطی داره؟خیلی دیر نیست روزی که تو روی همشون وایسم و خفتشون بدم یعنی بچزونمشون،کینه ای نیستم ولی کسی که بهم بدی کنه باید ادب بشه...اسمش انتقام نیست،باید از کارشون پشیمون بشن،فقط چند وقت دیگه...میرم ودیگه منو نمیبینن...دارم میترکم                                             

به تقویم بیشتر از من توجه میکنن..به اونایی که نیستن،فقط وقتی کارشون پیش من گیر میکنه میشم عزیز دل،خنده داره نه؟ نه عزیز دلم،کمبود احساسات ندارم فقط نمیتونم اینجور آدمارو درک کنم،من گفتم آدم؟ببخشید

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">