DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

Miner

خارجیش هویت نداره، جدیدا پام رو پوست پیازه
همه فکر میکنن کار از محکم کاری عیب نمیکنه،درواقع عیبشو وقتی میبینن که دیر شده
دنیای خیلیا با قیامت تموم میشه، ولی دنیای من تازه شروع میشه
موجوداتی هستن که نمیشه دید ولی من حسشون کردم، خیلی واضح
ظاهرا وحشتناکن ولی از ادما میترسن، ما ها دیگه کی هستیم... 
البته من هیچوقت جزو هیچ مایی نیستم و نخواهم بود
دنیا تاریکه، اونی جلوتره که تاریکیو دوس داره،هرچند روزا زجر آوره
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

  • real psychic readings
  • بخش زیبا از محتوا. من فقط بر روی وبلاگ شما و در سرمایه ی سرمفتش منفجر شدم
    برای اینکه ادعا کنم که من در حقیقت از حساب شما استفاده می کنم
    پست های وبلاگ به هر حال من به تقویت شما و حتی دستاوردهای من موافقم
    شما به طور مداوم به سرعت دسترسی پیدا می کنید.
    پاسخ:
    خودتی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">